2008. május 21.

HÉTFŐ ESTI CURRYS TÁL


HÉTFŐ ESTI CURRYS TÁL / Latsia

2 ek olaj
1 tojás 2 ek vízzel elkeverve, felverve
1 hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 ek curry
2 ek ketchup
1 marék fagyasztott zöldborsó
12,5 dkg rizs megfőzve
30 dkg sertés vagy csirkehús megfőzve, csíkokra vágva
egy nagy löttyintés szójaszósz

1 ek forró olajra öntsd a felvert vizes tojást és süsd meg pár perc alatt.
Fordítsd meg, mint a palacsintát és 1 perc alatt süsd meg a másik oldalát is, tedd egy tányérra.
Tegyél még 1 ek olajat a serpenyőbe, és 3-4 perc alatt pirítsd meg a hagymát, majd keverd hozzá a fokhagymát, a curry-y és a ketchup-ot.
Keverd bele a borsót és és 1-2 percig főzd, majd tedd bele a rizst, a húst és 1 dl vizet.
5-6 perc alatt főzd össze, vagy mialatt a víz beszívódik és a rizs átveszi a curry színét.
A tojást csíkokra vágva keverd a rizses húshoz és tálald szójaszósszal leöntve.

Latsia:
- nagyon finom egytálétel, én összekevertem a szójaszósszal, úgy adtam
- a sertéshúst amivel csináltam, úgy készítettem el, hogy sóztam-borsoztam-fokhagymáztam és egy tepsit vékonyan kikentem olajjal, ráfektettem a húst és letakarva 200 fokon megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések: