2008. május 25.

REPÜLŐ JAKAB


REPÜLŐ JAKAB / Latsia - GI étel!

1 grillcsirke
vaj
1 cs. bacon
20 dkg gomba szeletelve
2 szeletelt banán
2 dl tejszín
1/2 dl chilliszósz
só, fehérbors
1 dl sósmogyoró

Melegítsd elő a sütőt 225 fokra.
Csontozd ki a csirkét és vágd közepes darabokra, fektesd egy tűzálló edénybe.
Aprítsd fel a bacont és a vajon süsd ropogósra, valamint süsd meg a gombát is.
Oszd el őket a banánnal együtt a csirkehúson.
Keverd össze a tejszínt a chilliszósszal, sózd-borsozd.
Öntsd a csirkére és kb. 20 perc alatt süsd készre.
Szórd meg a sósmogyoróval és tálald barnarizzsel vagy salátával.

Saláta: répa, retek, uborka vagy paprika

Latsia:
- szárított vargányából csináltam, emit előzőleg beáztattam
- készen vettem a grillcsirkét
- füstölt oldalassal csináltam, így nem kellett bele só
- pár perccel a sütés vége előtt szórtam rá a sósmogyorót

Nincsenek megjegyzések: