2008. október 13.

CSIRKEBECSINÁLT


Csirkebecsinált / Litita

Sokféleképen csinálják ezt az ételt, én így csinálom:
Megdinsztelek egy lábasban egy fej hagymát, rádobom a csirkedarabokat (nekem most 2 db combom és 4 szárnyam volt, de bármit lehet).
Amikor már azok is egy kicsit sültek (nagyon rövid ideig), felöntöm vízzel (éppen csak hogy ellepje a húst), megsózom, és beledobálok leveszöldséget, babérlevelet (én most őröltet tettem bele, hogy ne keljen kihalászni a végén), pici citromlevet nyomok rá és egy leheletnyi cukrot adok hozzá.
Én szoktam Vegetát is tenni, de aki nem szereti a tartósított dolgokat, elhagyhatja.
Mikor megfőtt, berántom.
És itt térek el a megszokott receptektől, mert ezután kiszedem a húst és a zöldséges, rántásos levet összeturmixolom.
Általában nem szokták, de az anyósom így csinálta és a férjem így szereti, nekem meg mindegy, az én anyukám egyáltalán nem csinált ilyet.
Visszateszem a húst az összeturmixolt lébe, szórok bele sok petrezselyemzöldet és még egyszer átforralom.
Ha elég kevés a lé, és elég sok a zöldség, akkor a rántás elmaradhat (fogyókúra jegyében), így is elég sűrű lesz a szaft.

Latsia:
- egy kis curryvel készítettem

Nincsenek megjegyzések: