2008. október 23.

LAZAC Á LA KUBA


LAZAC Á LA KUBA / Latsia

50 dkg lazacfilé
só, bors

sofrito - fűszeres mártás:
1 sárga színű paprika
1 piros színű paprika
1 hagyma
1 hagyma vagy 2-3 szál újhagyma
2 gerezd fokhagyma
1 friss chilli paprika
1 ek olívaolaj
2 paradicsom
1 ek fehérborecet
1/2 dl fehérbor
1 ek paradicsompüré
1/2 lime leve
fűszerek: petrezselyem, oregano, bazsalikom, koriander

Egy sütőpapírral bélelt tepsin 175 fokon 20 perc alatt megsütöttem a sózott-borsozott lazacszeleteket.
Közben felaprítottam a paprikákat, a hagymát, a fokhagymát és a chillit és olívaolajon átforgattam.
Felkockáztam a paradicsomot, beledobtam és hozzákevertem az ecetet, a bort, a ppürét és a lime levét.
Pár percig sütöttem, fűszereztem és tálratettem.
Ráfektettem a halat és sült burgonyával körítettem.

Latsia:
- gyors és nagyon finom étel

Nincsenek megjegyzések: