2008. október 14.

PARADICSOMMAL ÉS FETÁVAL TÖLTÖTT KENYÉR




PARADICSOMMAL ÉS FETÁVAL TÖLTÖTT KENYÉR 

2 dl langyos víz
2,5 dkg élesztő
1 tk só
1 ek olívaolaj
5 dl liszt

töltelék:
20 dkg Feta sajt
8 db olajban eltett aszalt paradicsom
4 ek friss vagy 2 tk szárított bazsalikom vagy oregáno
2 tk olaj a paradicsoméból

A langyos vízben elkevertem az élesztőt és összedolgoztam a tészta többi hozzávalójával.
30 percig pihentettem, majd kinyújtottam 25 x 35 cm-esre.
Rámorzsoltam a Fetát, rászórtam a felcsíkozott aszalt paradicsomot, és a friss aprított bazsalikomot.
Ráöntöttem a paradicsomos olajat és feltekertem, mint a bejglit, megszórtam egy pici liszttel.
Lefedve 20 percet pihentettem, majd 200 fokos sütőben 15-20 perc alatt készresütöttem.

Latsia:
- a kenyérsütőgép dagasztotta össze a tésztát pár perc alatt
- fagyasztott friss bazsalikomot szórtam rá, mert az volt itthon

Nincsenek megjegyzések: