2009. március 1.

BUNDÁSKENYÉR SÜTŐBEN


BUNDÁSKENYÉR SÜTŐBEN / Latsia

3 főre

3 nagy tojás
1 dl tej
2 gerezd fokhagyma áttörve vagy fokhagymakrém
2 ek olaj
6 szelet toastkenyér


A tojásokat villával kicsit felvertem, és összekevertem a tejjel, valamint a fokhagymával.
Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral és azt megolajoztam.
A sütőt 180 fokra előmelegítettem és az olajos tepsit betoltam egy kis időre, hogy az olaj meleg legyen.
Kivettem a sütőből és ráfektettem a tejes tojásba forgatott kenyérszeleteket és 10 percig sütöttem.
Megfordítottam őket és további 5 perc alatt készresütöttem.

Latsia:
- nincs olajszag és nem is szívja be azt a kicsit sem, ami alatta van
- a majdnem készresült kenyérszeletekre reszelt sajtot is lehet szórni és visszatenni annyi időre, hogy az megolvadjon rajtuk

2 megjegyzés:

Gelvia írta...

Nézz be hozzám :)

Snöcy írta...

Szia!
Hozzám is kukucskálj be!:-)