2009. március 23.

CSÍPŐS CSIRKETÁL


CSÍPŐS CSIRKETÁL / Latsia

4 csirkemellfilé
3 burgonya
1 ek olívaolaj


pác:
1 ek olívaolaj
2 ek édes chilliszósz
1 ek citromlé
1 ek méz

A pác hozzávalóit összekeverjük és a húst beleforgatjuk.
Hűtőben letakarva 1 éjszakát érleljük.
Másnap egy tepsire tesszük, és közérakjuk a meghámozott, cikkekre vágott burgonyát, amit utána leöntünk az olívaolajjal és megsózzuk.
Alufóliával letakarva előmelegített 220 fokos sütőben 20 percig sütjük, majd fólia nélkül megpirítjuk.

4 megjegyzés:

trinity írta...

Sütőben még nem próbáltam csípős csirkét sütni-de ígéretesnek tűnik, és egyben megvan a köret is! Klassz!!!

Latsia írta...

Trinity, én sokszor sütök így, de bevallom ez nem a legfinomabb azok közül, amit eddig készítettem...a férjemnek ízlett, nekem nem annyira.
Viszont az összes többi, amit a csirke cimszó alatt találsz és sütőben sült, az tuti!;o)

feleség írta...

Tegnap elkészítettem, szerintem finom lett, de a többi sütőben sült csirkéd is a listámon van. :-) Köszi a recepte(ke)t!

Latsia írta...

Allia, örülök, hogy ízlett!:-)