2009. március 27.

TENGERI TÁL TORTELLINIVEL





TENGERI TÁL TORTELLINIVEL

2 csomag friss tortellini - húsos
2 gerezd fokhagyma
1 csomag királyrák - Scampi
1 csomag koktélrák - Prawns
1 doboz hámozott, darabolt paradicsom
1 csésze créme fraiche vgy zsíros tejföl
só, bors
1 ek vaj
olaj


Sós lobogó forró vízben a tortellinit kifőzzük, leszűrjük, a vajon átforgatjuk, félretesszük.
Forró olajon 5 percig sütjük a királyrákot, majd hozzáöntjük a koktélrákot és további 2 perc alatt átsütjük.
Közben hozzákeverjük a préselt fokhagymát, a paradicsomot és a créme fraiche-t és 4-5 percig összefőzzük a rákokkal.
Fűszerezzük és a tányérokra szedett tortellini tetejére halmozzuk.

Latsia:
- én egy tűzálló tálba szedtem a tortellinit, rá a rákos ragut, megszórtam 15 dkg reszelt sajttal és átsütöttem, sztem így még finomabb lett

Nincsenek megjegyzések: