2009. augusztus 8.

MUFFIN-OMLETT


MUFFIN-OMLETT / Latsia

Maradékfelhasználás céljából készült és persze egy kis változatosságért is.
Nagyon gyorsan összedobható és nagyon ízletes, amiért olyan jól körbesül ez a pikáns kis reggeli;O)

8 dkg gépsonka
2 újhagyma
4 dkg olajban eltett aszalt paradicsom
6 pici mozzarella-golyócska
pirított zsemlekruton

3 tojás
1 dl tejszín
só, bors

Felaprítottam a gépsonkát, az újhagymát és a paradicsomot.
Összekevertem a tojásokat a tejszínnel, fűszereztem.
Belekevertem a sonkás-hagymás.paradicsomot.
Kiolajoztam a muffinformát / én az aszaltparadicsom olajával, hogy még pikánsabb legyen /.
A mélyedésekbe szórtam a crutont és ráöntöttem a tojásos keveréket.
Mindegyik közepébe tettem 1-1 mozzarella golyócskát.
200 fokon kb. 15 perc alatt megsütöttem.
Pár percig hűlni hagytam, majd kiborítottam őket egy tálra.

2 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Milyen jó ötlet!

trinity írta...

Nagyon klassz tipp!!!Guszta!!!