2009. augusztus 8.

PARADICSOMOS RAKOTT TÁL


PARADICSOMOS RAKOTT TÁL / Latsia

Ezt a receptet a futógépen olvastam, igen "éhes disznó makkal álmodik":O)
Nagyon megtetszett az egyszerűsége miatt is, de főképp azért mert még sosem próbáltam májpástétomot / ne flancos nevén kenőmájast / sütni.
Itt "falukorv" -val készült, ez leginkább a svédek "párizsija".
Finom lett, és a 2,5 éves lányom /is/csak úgy tolta be a pofácskájába:O))
Én féladagot készítettem.

30 dkg párizsi
50 dkg főtt burgonya
20 dkg szelhető kenőmájas
3 paradicsom
1 dl tejszín
1 tojás
2 ek mustár
10 dkg reszelt sajt
vaj, só, bors

A sütőt 200 fokra előmelegítettem.
Felszeleteltem a párizsit, a kenőmájast és a paradicsomot.
Összekevertem a tejszínt a mustárral és a felvert tojással, fűszereztem.
Egy tűzálló tálat kivajaztam és az aljára nyomkodtam az áttört főtt krumplit.
Rárétegeztem a kenőmájast, a párizsit és a paradicsomot.
Leöntöttem a tejszínnel és megszórtam a sajttal.
20-25 perc alatt megsütöttem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"2,5 éves lányom /is/csak úgy tolta be a pofácskájába"
ilyen szavakat a gyerekemre nem használnék kedves harangocska hintácska.

Latsia írta...

Kedves Hinta, Te nem, Én igen.
És akkor mi van?:O)
Van még pár dolog, amiben különbözünk szerencsére!:O)))

Viszont én soha nem írogatnék névtelenül;O)
Bár ugye mégsem olyan névtelen vagy, lásd IP search:O)))))