2009. november 30.

Advent első vasárnapjára



Advent első vasárnapjára


2 finomság készült...és közben elgondolkodtam azon, hogy tulajdonképpen bajban leszek, mert annyi finomságot készítettem ebben az időszakban az elmúlt években, hogy nem tudom eldönteni, az idén próbálkozzak újakkal, vagy inkább abból a sok-sok bevált jóságból válasszak?
És ha igen, akkor melyiket?
Pld. ugye a Mozart golyó-nak, az Adventi Florentin-nek, a Töltött datolyá-nak stb. akkora sikere van amióta egyszer leírtam, hogy azóta nem győzök örülni neki, hogy mennyien készítik-sütik! Tehát pld. ezeknek az idén is el kellene készülniük...ahogy annyi minden másnak...
Igaz, az idén már segítségem is van a konyhában, /anyósomat leszámítva akitől ugye majd a görög édességek érkeznek folyamatos dömpinggel:-)))/ ma pld. a tésztaszaggatásban jeleskedett:-))
És még nincs 3 éves...:-))

5 megjegyzés:

Ottis írta...

Milyen jó ha az embernek kislánya születik :-) Bár ne panaszkodjak,mert az én nagyobbik fiam is nagyon lelkesen segít .-)
Igen,ez így van, tőled nagyon sok finom sütireceptet lestem el és kaptam az elmúlt évek alatt!Puszi!!!

Vica írta...

Ahogy az várható volt: csinos nagylány lett Melina:))) Kistesó nem lesz?;) (Kicsi)Vica

Latsia írta...

Ottiskám puszi Neked, és köszi!
Tudod, így van ez jól, egymástól hozzuk-visszük a recepteket, aztán a család teszteli, mi meg örülünk:-),
Jó dolog ez a net, csak már a bőség zavara fenyeget, mit süssünk a sok jóból, amit az évek alatt felhalmoztunk, é amihez még nyilván hozzájönnek a családi sütikék is:-))

Latsia írta...

Vicuskám köszönöm szépen a bókot, imádjuk ezt a kislányt, és de, lesz még biztosan testvérke, ha a Jóisten is úgy akarja, nemsokára....
Puszi Neked!!!

Eperlány írta...

Latsia, milyen szép nagy már a lányod! Gratulálok!
Eper