2009. december 22.

ASZALTGYÜMÖLCSÖS CSIRKECOMBOK - akár az Ünnepi asztalra is




ASZALTGYÜMÖLCSÖS CSIRKECOMBOK - akár az Ünnepi asztalra is


A minap készült ez a finomság....az ötletet az adta, hogy kicsit túlvásároltam magam az ünnepi sütikhez szükséges hozzávalókból..:-)
Végül annyira finom lett, és az ízvilág is közel áll a karácsonyhoz, hogy megállta volna a helyét az ünnepi asztalnál is.

1,5 kg csirkecomb
1 zacskó aszalt szilva - 20-25 dkg
1 zacskó aszalt sárgabarack - 20-25 dkg
4 ek édes chiliszósz
4 ek olívaolaj

fahéj

A húsokat egy tepsibe fektettem, közéjük szórtam az aszalt gyümölcsöket.
Rájuk kanalaztam a chiliszószt és az olívaolajat, sóztam, és jól megszórtam fahéjjal.
A tepsit alufóliával lefedtem és 200 fokon 1,5 órát sütöttem.
A fóliát levettem és egy kicsit anélkül pirítottam.
Nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések: