2010. február 25.

GYORS PETREZSELYMES KAGYLÓLEVES


GYORS PETREZSELYMES KAGYLÓLEVES / Latsia

Mindenkinek aki szereti a kagylót fokhagymásan és egy finom meleg tengerízű levest:-)

1 l víz
3 halleves kocka
1 tk fűszerpaprika
1 dl tejszín
1-2 gerezd fokhagyma
1 doboz sósvízben eltett kagyló / 40 dkg /
2 ek citromlé
3 ek petrezselyem aprítva
só, bors
petrezselyemlevél a díszítéshez

A vizet felforraltam a leveskockákkal.
Beleszórtam a pirospaprikát, beleöntöttem a tejszínt, összekevertem a zúzott fokhagymával és felforraltam.
Hozzákevertem a leszűrt kagylót, a citromlevet és a felaprított petrezselymet és pár percig gyöngyöztetve főztem.
Sóztam-borsoztam, megszórtam a petrezselyemlevéllel és parmezános rudacskával* tálaltam.



* Parmezános csavart receptje

2 megjegyzés:

Ági, aki főz írta...

Hú, de gyönyörű lett ez is! Csodásakat alkotsz mostanában.

Latsia írta...

Köszönöm, aranyos vagy!:-)