2010. február 18.

TEJCSOKOLÁDÉS SÜTEMÉNY ASZALT ERDEI GYÜMÖLCCSEL



Ez pedig az igaz TORKOSSÁG!:-))
Aki siet, még kaphat belőle! Közlekedési eszköznek a szánkót ajánlanám...:-)

TEJCSOKOLÁDÉS SÜTEMÉNY ASZALT ERDEI GYÜMÖLCCSEL / Latsia

15 dkg tejcsokoládé
15 dkg vaj
2,5 dl cukor
3 tojás
2,5 dl liszt
15 dkg aszalt erdei gyümölcs

A sütőt 200 fokra előmelegítettem.
Kibéleltem sütőpapírral egy 24 cm-es kapcsos tortaformát.
Megolvasztottam a vajat és beleszórtam a csokit, addig kevertem, míg az is megolvadt.
Habosra kevertem a cukrot a tojásokkal, és a csokihoz forgattam.
Belekevertem a lisztbe az aszalt gyümölcsöt és azt is a csokihoz kevertem.
A masszát a tortaformába öntöttem és 20 perc alatt megsütöttem.
2 órát hagytam hűlni, akkor felszeleteltem.
Tejszínhabbal, valamint kristálycukorba forgatott aszaltgyümölccsel díszítettem.

Latsia:
- Nem szabad túlsütni, amikor kész, még krémes kell, hogy legyen a belseje!
- nem tanácsos mazsolára cserélni az aszalt erdei gyümit, mert elég édes a süti, jól jön hozzá a pikáns íz

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Én siettem, igaz szánkóm nincs, de azért ide értem. Ugye jut még egy szeletke???? Nagyon guszta, és biztosan isteni finom!!!

Latsia írta...

Persze Gizikém!Neked bármikor!:-)