2010. február 26.

THAI CSIRKECOMBOK

THAI CSIRKECOMBOK / Latsia

Ez egy nagyon egyszerűen elkészíthető finom húsétel, de vigyázzatok a curry pasztával, mert igencsak csípős, úgyhogy csak okosan az adagolással...:-)

4 egész csirkecomb kb. 1 kg
1 tk só
1/3 tk bors
1 ek vaj
1 ek olaj
2,5 dl tejszín
1,5 ek piros currypaszta
2 piros színű paprika
1 gerezd fokhagyma
friss koriander

A sütőt 175 fokra előmelegítettem.
A húst megmostam, sóztam-borsoztam és az olaj-vaj keveréken megpirítottam egy serpenyőben.
Egy tűzálló tálba fektettem és 20 percig sütöttem.
Összekevertem a tejszínr a curry pasztával és a fokhagymával.
A paprikát felcsíkoztam, megszórtam vele a húst, leöntöttem a tejszínnel.
További 20 perc alatt készre sütöttem.
Megszórtam korianderrel és rizzsel tálaltam.

Latsia:
- én 8 csirkealsócombot sütöttem

2 megjegyzés:

egycsipet írta...

Hű, de... nyamm. :))
Bírom a combot, a csípőset, jöhet!

Latsia írta...

Akkor a fele a Tiéd, mert nekem már lángcsóváim vannak:-)))