2010. március 5.

Díjat kaptam...:-)


Méghozzá nem is akármilyet!!:-)
Konkrétan BiankaBelly és Kata örvendeztetett meg azzal, hogy egy kis helyem van az életükben, szívesen jönnek Hozzám:-)
Nagyon megtiszteltek Lányok, köszönöm szépen, sosem hittem volna, hogy ilyen kedves embereket ismerek meg, amikor elkezdtem a blogolást.
Tavaly év végén úgy gondoltam, kevesebb időt töltök majd a gép előtt, így is lett, de a gasztroblogoktól egy percet sem vonok meg!
Olyan sokat tanultam Tőletek és a többi blogtársamtól, akikhez minden nap benézek, hacsak egy pillanatra is, hogy megtudjam hogy vannak, mik készültek a konyhákban.
Köszönöm szépen mégegyszer, és adom is tovább azoknak, akik az én életem részei is ezáltal, és azoknak is küldöm, ahová feliratkoztam állandó olvasóvá és ezáltal természetesen Nektek is:-)
Ja, és hogy több lett, mint 15? Hát Istenem...sztem nem lehet megszabni egy választ...:-)




Yasmine
Szemirámisz
Trinity
Limara
Kiskukta
Éva
Judit
Ági
Nina
Egy csipet
Gizi
Moha
Alíz

18 megjegyzés:

egycsipet írta...

:))) Köszönöm Latsia, megleptél!

Moha írta...

Nagyon köszönöm!

Eva írta...

Latsia, de drága vagy! Nem is tudod, mekkora örömet okoztál most nekem:)Puszillak érte:)

Szemi írta...

Latsia, köszönöm,hogy én is benne lehetek ebben jó kis társaságban!

Jade írta...

Koszonom szepen!!!

Süti Bazár írta...

Nagyon köszönöm Latsia!! Örömet szereztél vele! :))

Gizi írta...

Nagyon köszönöm!!! Én is szívesen jövök hozzád minden nap, még ha nem is kommentelek minden nap.:)

MAMCSI írta...

Drága Latsia!

Fogad szívből jövő gratulációm a gíjjhoz!!!!! Kívánok még sok sok ilyet Neked! És kapok az alkalmon, hogy kikiabáljam a netes társadalomnak, hogy CSODÁLATOS KEDVES és SEGÍTŐKÉSZ ember vagy! Megkaptam a sütőformát, nem tudom szavakkal kifejezni, milyen boldog vagyok!!! Mert tudja meg a világ, hogy Latsia így ismeretlenül, felajánlotta nekem, hogy küld egy virágfánk sütő formát, amit Macikonyha oldalán láttam. Elmondhatatlan öröm, hogy vannak még a világban ilyen önzetlen emberek!!!
Drága Latsia! Neked és a többi blog írónak küldöm versem!

Dilemma

Itt egy újabb vasárnap,
vajon mit süssek a családnak?
Hiába lapozom a kis okost,
nem lettem tőle okos!

Aztán jött a gondolat,
nézzem meg a blogokat.
Ugráltam is blogról blogra,
hú, az anyja, mennyi torta!

Ezernyi, krémes habos, süticsoda,
na, ez még nagyobb probléma!
Hirtelen rám tört a felismerés,
mind megsütni egy élet kevés!

Kérve kérlek, lassítsatok,
a recikről így lemaradok!
Hogy tartsam veletek így az iramot,
ha ilyen tempóban diktáljátok a rohamot

És még mindig a gép előtt ülök,
s szépen lassan megőrülök.
Még nincs meg a kiválasztott,
de a család már kiakasztott!

-Hol a süti? -Hol van már?
-Nem érdekel milyen, csak csináld már!
Ha most neki állok, 1 óra alatt kész,
milyen türelmetlenek, megáll az ész!

De addig is, míg itt ülök,
egy verset gyorsan összeütök.
Köszönöm Nektek kedves bloggerek,
a rengeteg szuper ötletet!

Mamcsi

Limara írta...

Köszönöm szépen Latsia! Sokat jelent nekem! :))

Ági, aki főz írta...

Nagyon szépen köszönöm! Biztos sejted, hogy kezdtektől fogva én is olvaslak tédeg!

Latsia írta...

Lányok, Mindannyiotoknak én köszönöm azt a sok kedvességet, segítőkészséget, szuper recepteket, amikkel megörvendeztettek nap mint nap!:-)

Mamcsika, olyan aranyos ez a vers, utólagos engedelmeddel közzéteszem!:-)

Aliz írta...

Nagyon szépen köszönöm én is, és nagyon örülök neki.:)

Nina írta...

Draga Latsia, thank you so much, you are very sweet! XO

Hajnal írta...

Gratulálok a díjhoz,és ezúton szeretném én is átnyújtani neked,mivel része vagy az én életemnek is :D

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm Latsia, megtisztelsz! És én rögtön vissza is küldeném, feléd, mint az életem részének!:) Köszönöm!

Gesztenye receptjei írta...

Latsia drága!

Nagyon szépen köszönöm, nagyon aranyos vagy!

Igazán megtisztelsz vele.:-))))
Puszillak

Gesztenye receptjei írta...

Latsia drága!

Én is visszaküldtem feléd, mert Te is az én életem piciny része vagy:-)))))

Latsia írta...

Gesztenye, Szepyke, Hajnal, Aliz, én köszönöm Nektek, hogy olvashatlak Titeket!:-)

Nina, Your welcome!:-)