2010. március 18.

GYORS DARÁLTHÚSOS LEVES


Adós vagyok még egy pár recepttel, amiket az elmúlt napokban készítettem, most szépen lassan felpakolászom őket.
Először is az Ünnepi menünket....:-)
Az első a leves, ami egy nagyon finom gyors leves, és még zsírszegény is;-)

GYORS DARÁLTHÚSOS LEVES


30 dkg darálthús
1 ek vaj
1/2 marhahúsleves kocka
8 dl víz
1 db sárgarépa
1 doboz hámozott, darabolt paradicsom
1 gerezd fokhagyma
2 ek paradicsompüré
egy csipetnyi őrölt édeskömény
chilipaprika - ízlés szerint

tálaláshoz: tejföl

A sárgarépát megtisztítjuk és lereszeljük.
A forró vajon átpirítjuk a darálthúst és hozzákeverjük a répát, néhány percig együtt sütjük.
Hozzáadjuk a többi hozzávalót és 10 perc alatt készrefőzzük.
Egy kanál tejföllel a tetején és kenyérrel kínáljuk.

2 megjegyzés:

egycsipet írta...

Jönnek végre a nemzeti színek! :)
Fincsi lehet a leves, még nem ettem hasonlót sem.

Latsia írta...

:-)) Én sem gyakran ettem eddig darálthúsból levest, csak 1x, de nekünk nagyon ízlett.