2010. március 6.

PIRÍTOTT CSÍPŐS CSIRKECOMBOK


Az első gondolatom, amikor olvastam a receptet Egycsipet volt...:-)
A második meg, hogy egy pácolt csirkecomb csak szaftos és finom lehet:-)

PIRÍTOTT CSÍPŐS CSIRKECOMBOK / Latsia

4 csirkecomb kb. 1kg

pác:
3 dl joghurt
1 ej japán szójaszósz
1 ek csirkehúsleves kivonat

A húsokat egy tálba fektettem és leöntöttem - átforgattam a páccal.
Minimum 4 órát, de akár 1 éjszakát is érlelhetjük benne.
A sütőt 200 fokra előmelegítettem és a húsokat egy sütőpapírral bélelt tepsire pakoltam.
40 perc alatt készresütöttem.
Köretnek GRILL MÁRTOGATÓSOK-at adtam.

5 megjegyzés:

Mamcsi írta...

Óóóó milyen mázlim van, hogy tegnap combokat vettem! Holnapra terveztem a sütőben való feláldozásuk, de így aztán tuti biztos hogy ott landolnak!!! És még joghurt is van itthon! Hurrá!!! Kösziiiiii!!!!!!! Már most éhes vagyok!!! Egyet lopiztam kóstolni. Tudod csak az íze miatt!

Latsia írta...

Egészségedre Mamcsi, és ha zlik, majd mondd!:-)
Ha nem, akkor is, bírom a kritikát:-)

Ottis írta...

Ez nagyon guszta,most jól jönne egy adag!

egycsipet írta...

Becsukom a szemem, becsukom a szemem... :D Ó, anyám, már a címnél hatalmasat nyeltem! :)))

Latsia írta...

Mamcsi, örülök, hogy láttam, amint megsütötted, gyönyörű lett!:-)

Ottiskám vigyed!:-)

Egycsipet, kár, hogy nem laksz közelebb...:-)