2010. április 6.

BÁRÁNYGERINC CITROM-KAKUKKFŰVEL ÉS SERTÉSTARJA GRILLEN



Sütöttünk még grillen is Húsvétkor, mert olyan gyönyörű volt az idő, melegen sütött a nap, nem volt szívem ezeket a húsokat a konyhában megsütni!:-)Vettem a minap citrom-kakukkfüvet, muszáj volt kipróbálni és tényleg nagyon finom!

BÁRÁNYGERINC CITROM-KAKUKKFŰVEL

2 db báránygerincet feldaraboltam, majd beleforgattam egy olívaolajból, sóból, borsból és citromkakukkfűből készített pácba.
Azonnal a forró grillrácsra teszem és kb. 10 perc alat készresütöm.

SERTÉSTARJA PIROSPAPRIKÁS PÁCBAN 

4 szelet tarját egy éjszakára bepácoltam, majd másnap a forró grillen hirtelen átsütöttem mind2 oldalukon.


pác:
olívaolaj
2 ek pirospaprika
1 ek taco fűszer
1 ek mustár
só, bors
2 gerezd fokhagyma

4 megjegyzés:

Kata írta...

Kész vagyok, ez izgatás így éjszaka (meg nappal is):) Mikor indul felétek a repülő???

Kata írta...

Ja, és küldtem neked ma egy díjat, keress légyszi érte:)

Bianka írta...

Lebabázom :))) Mennyei

Latsia írta...

Kata, gyakran jön, most ugyan kicsit délebben vagyunk, de itt is vannak ám birkák:-)))
Megyek a díjért!:-)

Bianka, neeee vagyis deeee, majd jövök babázni:-)))