2010. november 6.

Az egyik kedvencem a konyhában...


Mindannyiunknak vannak kedvencei a konyhában, ami igazán megérte az árát, öröm a használata.
Ezt a gépet több, mint 5 éve vettem, jó nagy utat meg velem ( Magyaro. - Ciprus- Svédország) és azóta is tökéletesen működik.
Nagyon szeretem, mert pillanat alatt friss gyümölcs-, zöldséglevet lehet vele készíteni, szinte bármilyen gyümölcsből, zöldségből, külön-külön vagy keverve, és nem kell apróra vágni előtte, mert jó nagy a nyílás, ahová dobáljuk őket.
Mi narancsot, almát, körtét, szőlőt, kivit, céklát, répát, zellerszárat stb. szoktunk facsarni vele, de a lehetőség korlátlan!
Lehet ízesíteni különböző fűszerekkel, díszíteni, stb. de mi csak így natúr isszuk reggelente vagy a nap bármely szakában.
Nap mint nap használom, különösen most ebben az őszi időben, amikor a hűvösben jobban esik inni a vitamint, mint enni... a Kislányom is hamarabb megiszik 2 gyümölcsbl  frissen csavart levelet, mint hogy 2 gyümölcsöt egyen meg egyszerre...:-)
Könnyen szétszedhető és elmosható (gépben is), nagyon hálás vagyok a készítőjének!
Azért is írtam ezt a posztot, mert közeledik az ajándékvásárlás, és ez egy nagyon praktikus dolog.

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Tényleg jó egy ilyen masina :)

Nelli írta...

Tényleg a hasznos konyhai kütyük egyike!:-)
Ami még fontos, hogy valóban tudjuk mit iszunk.

Zuzuka írta...

klassz! nekem volt, de sajna tönkrement. talán írok a Jézuskának:)

Rita írta...

Nekünk is pont ilyenünk van, és szuper jó gép. Céklalé... nyamm...:)Most olvastam Maimoni blogján, hogy ő ilyennel reszeli a krumplit is, amikor nagyon finomra kell.

Lekvároskukta írta...

Azért is jó, mert nem tűnik túl nagynak.
Helyes kis gép.
Itthon még eddig sehol nem találkoztam vele.
Érdekes, nekem is könnyebben csúszik egy friss gyümölcslé, mint maga a gyümölcs.
Annak idején hol vetted Latsia?