2010. november 12.

PARADICSOMOS MOZZARELLÁS CSIRKEMELL

Egy kedves Barátnőmtől Fünfi Zsuzsitól van ez a recept, pillanatok alatt elkészíthető étel, ami a nyarat idézi... Nyáron salátával, hideg időben rizzsel vagy burgonyával tálaljuk.

PARADICSOMOS MOZZARELLÁS CSIRKEMELL

Kettévágtam a mellfilét, kicsit az öklömmel megütögettem, sóval-borssal fűszereztem és kevés olívaolajon átpirítottam.
Közben a paradicsomot és mozzarellát felkarikáztam.
A megpirult csirkemellet átraktam egy sütőtálba, hozzáöntöttem az olajat is, amin sült, szórtam rá egy kis oregánot, utána ment rá a paradicsom és mozzarella, kevés só-bors, bazsalikom és fólia alatt, sütőben kb. 25 percet sütöttem, hogy jó puha legyen.
Utána levettem a fóliát és megpirítottam.

6 megjegyzés:

Szemi írta...

Jó ötlet, van is itthon hozzá mindenem! Hétvégén megcsinálom.
Köszi a tippet! :))

H. Mária írta...

Nem is tudom, hogy melyik kajás blogot válasszam? Annyira sok finomságokat látok most, hogy már tele a számítógépem a lementett finomságoktól. Nem baj, csak el kell készíteni. :))))))

Bianka írta...

Nagyon szeretném :)

Nelli írta...

Ezt biztosan elkészítem, szeretnénk mindannyian szerintem!:-)
Hó elolvadt már?

Mézigörl írta...

Kedves Latsia! Van számodra egy kis apróság nálam, kukkants be, ha felém jársz! :-D

Ms. Poppy írta...

Micsoda fantasztikus étek!