2010. december 27.

Karácsonyi képek...




Gyorsan eltelt az idén is a Karácsony... de még mindig élvezzük a gyönyörű karácsonyfa hangulatát és a sütiket... ugye?:-)
Hoztam pár képet...

Szenteste a szokásos Rántott hal, majonézes burgonya volt a vacsora (ezekről az idén nem készítettem képet) és a sok-sok aprósütemény, valamint a bejglik.
Milyen jó, hogy megfogadtam, hogy az idén nem sütök sokat... annyit, mint tavaly, tényleg nem készítettem... de azért 13 + 1-et csak sikerült:-)))
25-én az egész család nálunk ebédelt...előételeknek 3 különböző tál volt, igyekeztem minél extrább dolgokkal megpakolni ami valszeg sikerült is, mert a salátáknak és a főételnek már alig maradt hely a gyomrunkban:-))
Az egyiken különféle füstölt és marinált halak voltak orosz kaviárral, a másikon sonkafélék, magyar szalámi és kolbászkák, a harmadikon pedig különféle sajtok.
Ezutóbbira került véletlenül a fácánpástétom is, és a borsos sajt meg a hűtőben maradt... de hát a nagy készülődésbe hiba is csúszhat:-)
Volt még egy szuper finom Narancsos csirkesaláta, Ildinyónak köszönet érte!:-)
Főételnek Pulykacombokat sütöttem röstivel és kevert saláta valamint vegyeszöldség körettel....
Desszertnek pedig lásd 24-én.
26-án mi voltunk hivatalosak vendégségbe, így aznap igazán pihentem!

Receptek később...



6 megjegyzés:

Bianka írta...

Remek finomságok, gyönyörű fa

Névtelen írta...

Nagyon kitettél magadért, én picivel, de lemaradtam mögötted.
Csodás a fátok, és az összes ételkép nagyon guszta, kedvem lenne végig kóstolni valamennyít.
hhmm.

Utólag kivánok neked és kedves családodnak kellemes Ünnepeket és nagyon Boldog új évet.

Ditta tortái írta...

Nagyon finom felhozatal,nem éheztetek Ti sem:-),gyönyörű volt a karácsonyfátok is:-)

Csibe írta...

Micsoda finomságok! Le a kalappal :)

Gizi írta...

Csodaszép a karácsonyfátok!!!
Benneteket sem fenyegetett az éhenhalás úgy látom, ennyi sok finomságot.:)

Ildinyó írta...

Finomabbnál finomabb ételek! Nagyon örülök, hogy ízlett a saláta! Köszönöm szépen az ajánlást! :)