2011. január 17.

Közlemény...

Előre szólok, hogy a elkövetkezendő posztokban a figyelem megzavarásásra alkalmas felvételek lesznek láthatóak, amikért felelősséget (nem) vállalok!:-DDD
Történt ugyanis, hogy pár évvel ezelőtti, különböző fórumokra feltett receptjeimet találtam meg, amikhez az akkor "technológiámmal" és hozzá(nem)értésemmel készült képek tartoznak...
Most pár hét alatt nyilván nem fogom tudni újrasütni-főzni ezeket az amúgy kíváló recepteket, de sajnálnám, ha feledésbe merülnének...
Ezért most szépen úgy, ahogy és ott találhatóak, felpakolászom ide őket, aztán majd sorjában legyártom őket újra és a tőlem megszokott mínőségű képekkel egészítem ki utólag.
Tehát, minden jóízlésű gasztroblogger és kedves olvasóm csak fél szemmel lessen errefelé a következő 2-3 hétben. Ha esetleg azonban valami szépet láttok (nem fogtok, garantálom), akkor tudjatok róla, hogy az most készült, nem 4 éve!:-)
Megértéseteket köszönöm!

6 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Latsia!
Szerintem nem a fénykép a legfontosabb, egy jó recept feledtet mindent:-))

4Gyerek írta...

pazar ez a kaktuszmacsek

Nelli írta...

Klárikám!Írtam e-malit.Nem kaptad meg?

Viki írta...

Engem már eleve ez a "szúrós" cicus is magával ragadott. Várom a redeptjeid :)) és a "régi tuti" fotókat :))

Latsia írta...

Gesztenye, aranyos vagy, de tudod én pld. eléggé vizuális voltam/vagyok, és pont ezért sokszor azért készítettem/készítek el valamit, mert tetszik a képen...
Jó persze, az évek során már rájöttem, hogy a túl szép dolgok sokszor (nem mindig) hamisak... vagy legalábbis photoshop által megcsináltak.
Mindenesetre majd kezdem a viszonylag jobbakkal, hogy ne sokkoljak:-)

4Gyerek, ugye? Nekem is annyira megtetszett és valahogy a poszthoz illőnek találtam:-)

Nellikém, megyek megnézem, pár napig nem néztem a maileket, bocs.

Viki hát a cicus az tényleg jópofa, a többi... na mindegy, kibírjuk.:-)

Bianka írta...

Szerintem a kép mögött megbúvó recept a lényeg, meg az általunk elképzelt ízek. Persze a kép is lényeges, mert azzal keltjük fel az érdeklődést, de nem féltelek, hogy olyan rosszak lennének. Már izgatottan várom a remek recepteket