2011. február 6.

Utánpótlás...:-)


Mostatok már mosószeres szivaccsal Perrier ásványvizes üveget?:-)
Nem? Hát máig én sem!
Mielőtt azt hinné valaki, hogy kényszeres vagyok, vagy rossz hírét szeretném kelteni ennek a minőségi ásványvíznek, szólok, egyiksem!
Na akkor egy kis rávezetés....

Mi történik akkor, ha az ember büszke a 4 éves kislányára, aki olyan okos, hogy tudja:

- a hűtőnkben csak egészséges ételeket tartunk
- a halolaj nagyon egészséges
- üvegből nem iszunk, mert (többek közt) piszkos, ezért sem egészséges dolog

Na, lehet találgatni.... nekem nem kellett sokáig, csak elég volt kinyitnom a hűtőajtót és azt hittem elájulok:-)))

A következő kép fogadott:
Az üveges kapribogyós szardellagyűrűkről hiányzik az olaj.... de nem kell messze menni érte... nem, nem!
Ott fénylik mind a 12 ásványvizes üvegen, "Valaki" jól bekente vele őket...és a maradékot szétkente a hűtőpolcon is, biztos ami biztos, fő az egészség!
Most mit mondjak még? Abban a korban van, amikor szereti az önállóságot... én meg abban, amikor főfoglalkozású takarítónővé váltam mellette.. dehát úgysincs más dolgom, nem?:-DDD

És a jól megérdemelt pihenés a fárasztó munka után....


16 megjegyzés:

Nelli írta...

Olyan édes!Nem lehet rá haragudni!:-)

Mónika írta...

Ilyesmi előfordul.

Latsia írta...

Nelli, hát persze, hogy nem! Imádom:-)))

Daisy írta...

Az nem derült ki, miért tette?

Régi újságból van egy kedvencem: Anyuka az óvodából megy haza kisfiával, aki minden tócsába belelép, hiába az anyai intelem. Végül anyuka rákérdez, hogy mégis, miért?
Válasz: de anya!!! én egy pocsolyalépő vagyok.
És tényleg. Egy pocsolyalépőnek ez a dolga.

Mrita írta...

Olyan édes, és egyben szép is nem lehet haragudni rá. Biztos volt valami oka.
Üdv. Mrita

4Gyerek írta...

Namármost: bíztos ő tette? Hátha a rossztündér, míg a csajod aludt. ;)

Süti Bazár írta...

De aranyos...
Szennyes zoknit találtál már a TV mögött? Nem? Majd fogsz :DDD
Imádom ezt a kiscsajt :))

Andi/cuki írta...

Csúcs!:-))
Ő csak jót akart.:-))

Lobelin írta...

:D és ez még csak a kezdet!!:)
de igazából nem is lehet haragudni rájuk... (csak egy kicsit-))
azért gondolom nem erőltetted a röhögést-)
Annyira édes kiscsaj!!-)

Bianka írta...

De édes ahogy alszik, gyönyörű

Lobelin írta...

egy út hozzám?:)

Viki írta...

Lelki szemeim előtt látlak mindkettőtöket. Olyan édesek lehettetek külön-külön is, de azért egy kamerát nem bántam volna, amikor a kis egészségmegőrző ügyködött a hűtőszekrényben.
Latsia! Szuperlányod van :))))

Lobelin írta...

:DD
Igen, szuper jó lenne!-))
rajtunk múlik...-)

Mrita írta...

Nézz be hozzám, vár Rád valami.
Üdv. Mrita

Gesztenye receptjei írta...

Tündéri kis segítséged van a konyhában!
Szerintem csak egy másodpercig haragudtál rá:-))
Latsia drága!
Nagyon sok boldog születésnapot kívánok, sok szeretettel!

Lobelin írta...

Merre vagy? Elvesztél...
Remélem nincs baj!!!!
puszim:)