2011. március 29.

BABOS KÁPOSZTA




Vannak ételek, amikről nem lehet (ok. én nem tudok) jó képet csinálni... próbálom-próbálom, de nem megy... napsütés sem jó, nappali fény sem jó... áááá... és a legmérgesítőbb, hogy sokszor a legfinomabb ételek ezek...
Ez  is azok közé tartozik, de hát mindegy... remélem azért elhiszitek, hogy állati finom volt:-)))

Egy régi kedvencünk, mert nagyon szeretjük a savanyú káposztát.
Ezúton is köszönöm (még ha nem is pont olyan, mint az igazi magyar savanyúkáposzta) a német cégnek, hogy lehetővé teszi, hogy mi külföldön élők is savanyúkáposztához jussunk, még hozzá jó minőségűhöz.
Hálás vagyok nekik, mert nélkülük, számunkra (Férjem is megszerette, pedig a görög konyhában ismeretelen) kedves ételt nem tudnánk elkézíteni.
Íme egy jó kis egytálétel.
A füstölt oldalas helyett a bacon is tökéletes, természetesen csak 10 dkg abból, mert nincs benne csont, csak nekem pont ez volt itthon

BABOS KÁPOSZTA

1 ek olaj
40 dkg húsos füstölt oldalas - csonttal
60 dkg sertéshús
1 ek pirospaprika
2 dl húsleves
40 dkg hámozott, passzírozott paradicsom - konzerv
40 dkg savanyúkáposzta
2 x 40 dkg főtt bab - konzerv

Kuktában az olajon lepirítottam az oldalast, rádobtam a kockára vágott húst és a paprikát, majd aranybarnára sütöttem /pár perc/.
Felöntöttem a húslevessel és a paradicsommal, és rádobtam a káposztát, összeforgattam.
15 perc alatt puhára pároltam, majd hozzákevertem a babot és friss kenyérrel tálaltam.

4 megjegyzés:

Szemi írta...

Ez isteni lehet!

Küldök mellé neked egy jó szót! :)

Nelli írta...

A férjemnek felolvastam azt mondta nem lehet rossz!:-)Szerintem hamarosan sorra kerül nálunk.

Bianka írta...

Fnatasztikus ez a napsütötte kép

anake írta...

kb. ugyan ezt szoktam, pataki tálba csinálni.
csak már nincs szezonja a savanyúkáposztának vagyis elfogyott a házi :(