2011. március 18.

Megint hóóóóóóó:-)


A tegnapi verőfényes napsütés (és persze az előtte napokig tartó jóidő) után, ma erre ébredtünk!:-))))
De én örülök neki, erre drukkoltam, hogy mielőtt végleg elutazunk legyen még egy kis csúszkálni való hó....
Hát lett, és az első tripla leszúrt rittbergert is megugrottam dupla lutz-cal, amint hajnalban fotózni mentem:-)
Na de ha hó, akkor kell valami rágcsálnivaló a szánkózáshoz... az lesz a következő bejegyzés, és ígérem nagyon finom lesz;-)
Addig is megyek és feltöltöm a madáretetőket:-)

12 megjegyzés:

Lobelin írta...

Annak azért örülök, hogy te örülsz neki, meg bizti Melina is!:)) Használjátok ki az utolsó napokat:)

Blogkonyha írta...

Nem semmi ez a hó! Szép a havas kert...Így jó nézni, de én már a tavaszt várom már nagyon...

Nelli írta...

De szép képeket hoztál!Melinaki akkor még tud szánkózni!:-)Remélem azért nem ütötted meg magad nagyon.

Kriszta írta...

Szia Latsia!

Jobban néz ki annál, mint amit én látok Mo.-on az ablakból! :) Eső, szürkeség, depi. :(
És hol vagytok most? Hova kell menni hógolyózni? Svédországba? :)

Pusza
Kriszta

Alexandra írta...

Valószínűleg a kisebbséghez tartozom, de én örülök ezeknek a képeknek :)

Bianka írta...

Nálunk esik, így ez a gyönyörű hó most kellemesebb látvány

Gesztenye receptjei írta...

De jóóó, hóóó:-)
Élvezzétek ki az utolsókat:-))

Latsia írta...

Lobelin, én Melina miatt örülök neki, úgy szeret szánkózni és Cipruson egy darabig aligha fog..:-)
Nekünk ezentúl majd hóért kell elutaznunk nem tengerpartért...

Kirisztikém én is, de nagyon szeretem a havat is, biztos örökölte a gyerek tőlem... legalább egy jót is örökölt:-)))

Nellkém ma már ródlizott kicsit biztos, ami biztos, mert itt úgy változik az időjárás... ki tudja holnap is tud-e még?
Nem estem nagyot, csak hatalmasat:-))) De jól vagyok, köszi, csak sajgok.. így jár aki papucsban és pizsiben lopakodik hajnalban a hóban ...:-)

Ktriszta szia, igen, ide kellene jönni, Göteborga:-) Bár gynítom északabbra sincs dögmeleg:-)

Alexandra, megértelek, Neked is hóhiányod van ott messzi távol..

Bianka, igazad van, bár én az esőt is szeretem... csak általában nem akkor esik, amikor szeretném:-)

Gesztenyém, igyekszünk!:-)
Hólámpást akartam csinálni ma a gyereknek, de ebből a porhóból nehéz, pedig olyan szép (lenne), remélem még esik kicsi..

Blogkonyha írta...

Kukk be hozzám, vár egy meglepetés...

Tündérkonyha írta...

Nálam is vár valami!
(http://naploszeruseg.blogspot.com/)

Nea írta...

Kérlek nézz be hozzám, vár nálam egy díjacska!

Latsia írta...

Krisztikém jövök, mit sütöttél nekem?:-)

Tündi, jövök, nézem, köszi:-)

Nea, Te is? Akkor ma valami érdekes nap van:-) Ez a cicapofi logó mindig megnevettet!:-)))