2011. március 21.

MÜZLISZELET






Szép hétkezdést Mindenkinek!
Ehhez pedig egy kis energia is kell... legalábbis a hétfő, az mindig olyan nehezen indul, nem?
Ehhez küldök egy kis segítséget most, evvel a finoooom reggelivel, ami persze nemcsak reggeliként működik.
Egészséges, finom, gyors... ki kér?

MÜZLISZELET

15-16 db lesz belőle
(nekünk 10 lett, mert nagyobbakra vágtam)

1 tojás
1/2 dl narancslé
4 ek olaj
1/2 dl méz
3 dkg zabpehely
1 dl kókuszreszelék
1 dl liszt
1 vagy 1,5 tk fahéj ízlés szerint
1/4 tk sütőpor
1 dl aszalt áfonya
1 dl aszalt sárgabarack
1 dl mazsola
1 dl aszalt füge

A sütőt 175 fokra előmelegítjük és egy kis tepsit kibélelünk sütőpapírral.
Összekeverjük az első 4 hozzávalót egy tálban, majd hozzáforgatjuk a zabpelyhet és a kókuszt.
Egy másik tálban összekeverjük a lisztet a sütőporral és a fahéjjal.
Felaprítjuk a sárgabarackot és a fügét, majd a mazsolával és az áfonyával a lisztes tálba keverjük.
Most összekeverjük a 2 tál tartalmát és a tepsibe simítjuk.
Kb. 1,5 cm magas legyen. ( Ezért én 20 x 25 cm-es tepsit használtam.)
25-30 perc alatt megsütjük, kicsit hűlni hagyjuk, majd szeleteljük.


6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

Nelli írta...

Jó kis szaftos ez a müzli szelet!Szeretem az ilyeneket.A bolti némelyik olyan száraz.

Moha írta...

Gyönyörű, ez nekem minden reggel jöhetne, nem csak hétfőn:)

Mónika írta...

Ezt biztosan ki fogom próbálni.

Viki írta...

ÓÓÓÓ micsoda finomság, s ezt most még a napi tornám mellé is be tudom iktatni, maximum kétszer eszek fél szeletet, :))
Nagyon guszta és nagyon fincsi az összetétele. Komolyan el kell gondolkodnom rajta.

Blogkonyha írta...

Sütöttem már müzlit, de ezt a receptet is ki fogom próbálni. Nagyon finom desszert lehet a rohangálós délelőttökön.