2011. április 27.

300 RENSZERES OLVASÓ - 5 ajándék

Szeretettel köszöntöm 300. rendszeres olvasómat Klárát!:-)

Köszönöm Neked Klára és természetesen az összes rendszeres Olvasómnak, hogy megtiszteltek az érdeklődésetekkel és a figyelmetekkel.

Most, hogy véget értek a Húsvéti Ünnepek, és egy kicsit megpihen minden konyhatündérke, és a fenti alkalomból is, úgy gondoltam, jöhet a tavaszi ajándéksorsolás!

UPDATE
!!!! 3 helyett 5 Olvasó kap ajándékot!:-)
Mert ma vásárlás közben megláttam ezeket az újabb dolgokat és arra gondoltam, hogy az 5 az kerekebb szám, mint a 3!:-))

Tehát a napokban 5 nevet fogunk kihúzni a rendszeres Olvasóim közül és mind az 5-en ajándékot kapnak.
Mit kell tenni érte? Semmit!:-)) Csak várni pár napot a sorsolásra és aztán  a postásra!:-)



Íme a kis nyeremények:

1., Szilikon fagyiforma amiben finom házifagyi készülhet a gyerkőknek és még könnyen ki is jön belőle!:-)
2., Szilikonos jégkocka(rudacska) formázó, amiben akár gyümölcslé is fagyaszható!
3., Tradicionális ciprusi natúr olívaszappan
4.,  Dekorlapok tortadíszítéshez (6 különböző van benne)
5., Ravioli (vagy édestészta) formázó 4 különböző méretben! (
Én sütőben is sütöttem ezzel formázott és töltött tésztát, nemcsak főtt tésztához használtam, ahogy a fotón is látszik)



                                                                                  

31 megjegyzés:

Gizi írta...

GRATULÁLOK a 300. olvasódhoz, és még sok-sok olvasót kívánok neked!!!

Csodálatos ajándékokkal kedveskedsz nekünk, bizony izgatottan várom a sorsolás eredményét.:)

Kreatív konyha írta...

Gratulálok a 300 olvasóhoz + a többihez, akik szintén rendszeresen benéznek :)

Dina írta...

Én is gratulálok a 300. olvasóhoz. Nagyszerűek az ajándékok. :)

Nelli írta...

Gratulálok Neked a sok-sok olvasóhoz!:-)
Csábítóak az ajándékok nagyon!

Alexandra írta...

De jó pofa formák! Nem is láttam még ilyeneket.
Gratulálok a szép számhoz!

Turák Kinga írta...

Gratula! És örülök, h Rád találtam, sok jó dolog van itt!!!

nagyon jók az ajándékok, az elsőt már nézegettem, a másik kettőnek is nagyon örülnék!!!
A lényeg, h benne vagyok a 300-ban és van esélyem a nyerésre!!! :)

Vea írta...

Én is nagyon izgulok és reménykedek :) Mivel érdemeltük ki ezeket a szuper ajándékokat?

Andrea írta...

Szívből gratulálok :-)!

Andi/cuki írta...

Gratulálok,ehhez a szép számhoz!:-))

Ami írta...

Gratulálok Latsia! :)

Szemi írta...

Latsia, gratulálok a 300. olvasódhoz!

Éva írta...

Gratulálok! Szuperek az ajándékok!

Eracska írta...

Gratulálok a már több mint 300 olvasódhoz. Csak így tovább:D

Eracska írta...

Gratulálok én is a már több mint 300 olvasódhoz. Most már én is köztük vagyok.
Csak így tovább!:D

Nea írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz! Kívánok még sok-sok olvasót.

dyna írta...

Még sokszor 300 olvasót kívánok neked, magunknak pedig számtalan jó receptet, praktikát! ;)

Csibe írta...

Gratulálok én is!!!!

Kati írta...

Gratulálok, ez szép szám, mikor érem én el? Úgy szeretnék én is e szépségek közül nyerni.

Mrita írta...

Gratulálok a 300 olvasó feletti létszámhoz.

Névtelen írta...

Mire én ideértem, a 300-ból már 310 lett:) Gratulálok és várom a jobbnál jobb ciprusi receptjeidet:)

családi tűzhely írta...

Én is szeretnék gratulálni ehhez a szép kerek számhoz!

Gesztenye receptjei írta...

Latsia drága!
Gratulálok a szép kerek számhoz, látom már túl is vagy rajta:-)))
Nagyon klassz ajándékokat sorsolsz megint!:-))

Blogkonyha írta...

Én is szívből gratulálok a 300. olvasódhoz!!! Nagyon kedves ötletnek tartom a nyeremény játékod! Önzetlenséged és kedvességed, határtalan...Ha egyszer eljutok a bűvös 100-hoz, lehet én is tartok egy ilyen kedves megemlékezést.

Cakeni írta...

Gratulálok a sok olvasódhoz,nem is csodálkozok hogy ennyi követöd van,hisz fantasztikus a blogod:)
A nyeremények is csodásak ,föleg a torta diszítö dekorlapok:)
Mégegyszer gratula,és továvra is várjuk a jobbnál jobb recepteket:)

Lobelin írta...

Jujj, de izgi!:)))
GRATULÁLOK!!!!-)) lesz ez még több is!:)

Ottis írta...

Latsia, én is gratulálok neked, még sok olvasót kívánok!

Bianka írta...

Gratulálok

Anikó írta...

Nem semmi ez a 300!!!
Gratulálok, de jók is a receptjeid, érdekes a blogod, nem véletlen ez a nagyszámú olvasóréteg.
Nyerni biztosan nem fogok, nem szoktam, de nem is ezért írtam most ide.
Csak így tovább:-))))))

Emoke írta...

Hú már 325!! gratulálok! Sose fogom elérni ezt a számot. ;)) Nagyon jók az ajándékok, kicsit reménykedem! :)

norono írta...

Kedves Latsia! 330.-ként lettem a rendszeres olvasód, bár ez így nem igaz! Már régen olvasom a blogodat, sok finomságot elkészítve belőle,de idáig "könyvjelzőzve" voltál. Viszont ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki!:)))

Éva írta...

Most találtam ide hozzád, gratulálok a sok látogatódhoz!
Nekem még elég távolinak tűnik ez a látogatottsági szám, de nem adom fel. Nagyon jópofa az a tortadíszítő csomagod hol vetted?