2012. február 13.

Szülinapok...







Az elmúlt 2 hétben 2 szülinapot is tartottunk... a Kislányom 5 én pedig 18 éves lettem:-))

Na jó, én nem csinálok titkot soha az éveim számából, 43 lettem:-)

Neki nagy partija volt, 31 kisgyermek jött el egy kifejezetten ilyen rendezvényekre készült helyre itt Nicosia-ban, a Lemon Park-ba.
Fergeteges buli volt, a gyerekek nagyon élvezték a játékot-arcfestést stb. és persze a felnőttek is.
Sok képet nem tudtam készíteni, és amit igen, az sem a legjobb, de most inkább a vendégekkel voltam elfoglalva:-)
A felnőtteknek 10 féle főétel és 4 édesség volt a választék, a gyermekeknek 3 féle étel közül lehetett választaniuk, és 2 féle édesség külön nekik készült.
Egyébként itt az a szokás, hogy minden meghívott kisgyerek a buli végén, búcsúzáskor, kis ajándékot kap az ünnepelttől, és ez olyan jó, úgy örülnek neki.:-)
Mivel nagyon jól sikerült, jövőre ismétlés lesz, akkor majd próbálok több képet készíteni:-)

Az én szülinapomat a Pagoda étteremben ünnepeltük, szolídan, és torta helyett én egy nagyon gesztenyés sütés nélküli sütit rendeltem... és el is készítettem:-) Köszönöm szépen magamnak, nagyon finom lett:-)
A napokban felteszem a receptjét.



18 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Itt is nagyon sok boldog szülinapot kívánok neked és a kislányodnak is.

Nelli írta...

Boldog szülinapot kívánok Nektek mégegyszer.Jó buli lehetett!A gyerekek nagyon szeretik az ilyeneket.Emlékszem régen amikor az enyémek kicsik voltak a lánykám is nagyon szerette, a kisfiam viszont nem rajongott érte.A süti ízlene nekünk biztosan, kíváncsian várom a recit.

María írta...

Boldog szülinapot kívánok Lánykádnak és Neked is!! Szuper lehetett a buli!

Unknown írta...

Boldog szülinapot mindkettőtöknek :)

Blogkonyha írta...

Boldog Születésnapot Neked és a kislánykádnak!

Márti írta...

Mindkettőtöknek, nagyon sok boldog szülinapot kívánok! :)

Tündérkonyha írta...

Isten éltessen Benneteket!!(ismét ;))

Hankka írta...

Sok boldog szülinapot mindkettőtöknek! Guszta a desszert, várjuk a receptet! :)

ChezSandra írta...

még egyszer nagyon boldog születésnapot kívánok Nektek!

Anazar írta...

Sok Boldog Születésnapot Nektek!

Marcsi írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok mindkettőtöknek!!!!!!!

Moha írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok nektek itt is! Olyan jól néztek ki a közös képen!

Szabó Réka Manon írta...

Sok boldog születésnapot mindkettőtöknek! :)

Lobelin írta...

Még egyszer boldog szülinapot Nektek!:) Szépek vagytok együtt, jó kis bulikat csaptatok, és nagyon ügyesen megsütötted magadnak a sütidet!:)

Culinaria Ungaria írta...

Kedves Latsia!
Nagyon boldog születésnapot kívánok Nektek! Nagyon jól néz ki a süti és ti is szépek vagytok együtt!! :-)
Üdv, Krisz! :-D

Adél írta...

Sokat sokat még és legalább ilyen boldogat! Szépek vagytok.

mindentbele-eraniko írta...

Még nagyon-nagyon sok,boldog születésnapot kívánok mindkettőtöknek!

Sz. írta...

Boldog szülinapot Nektek!:)

Ennek a csodás gesztenyés sütinek elkérhetem a receptjét? Hétvégére megsütném a magam "házassági" évfordulójára.:)

Köszönöm!
Szilvi