2012. március 2.

PENNE ARRABIATA variáció



PENNE ARRABIATA variáció


Tulajdonképpen egy nagyon egyszerű csípős olasz paradicsom mártás tésztára.
Olívaolajon megpirított fokhagymából, paradicsomból és chili paprikából állna, de én most szerettem volna egy kicsit hangsúlyosabb ízt kapni, ezért tettem hozzá egy kis grillezett paprikát és még egy kis ajvar-t is.
Az ajvar önmagában már tartalmaz paprikát és fokhagymát a padlizsánon kívül, de én ettől függetlenül is tettem a mártásba külön is mindkettőből.

Pontosan így készült:


1 ek  olívaolajon átsütöttem 3 gerezd áttört fokhagymát, csak épp, amíg már érezni lehetett az illatát.
Rászórtam 1 tk chilipaprikát (ezzel azért óvatosan) és ráöntöttem kb. 400 g hámozott, átszűrt paradicsomot (konzerv).
Felforraltam, és hozzákevertem 5 db grillezett piros kápia paprikát (pépesítve) és 3 ek ajvar-t.
Ízesíteni nem kellett, talán egy pici sót elbír.
Összeforraltam és már ment is a kifőtt, leszűrt tésztára.
Parmezán sajttal megszórva tálaltam.
Nagyon finom lett. De tényleg!:-)



Nincsenek megjegyzések: