2008. május 29.

Csípős húsos leves


Csípős húsos leves / Latsia

6-8 főre

2 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 szál póréhagyma
1-1-1 piros, zöld és sárga húsú paprika
2 ek olaj
60 dkg darálthús /marha-sertés vegyesen
1 tk pirospaprika
1 doboz hámozott paradicsom / 850 ml
1 l zöldségleves
1-2 tk paprika-krém
1 doboz szójababcsíra
só, bors

A kétféle hagymát és a paprikákat felkockáztam, a pórét felkarikáztam.
Egy fazékban forró olajon megpirítottam a darálthúst, hozzákevertem a vörös- és a fokhagymát, majd 2 percig együtt pirítottam.
Belekevertem a paprikát és a pórét, majd rövid ideig együtt sütöttem, fűszereztem.
/ só, bors, pirospaprika /
A levest és a dobozban feldarabolt paradicsomot a levével együtt a lábosba öntöttem.
A paprikakrémet hozzáadtam és 5 perc alatt felfőztem.
Beledobtam a szójacsírát, összemelegítettem, sóztam-borsoztam.

Nincsenek megjegyzések: