2008. szeptember 18.

CUKKINIS SÜTEMÉNY






CUKKINIS SÜTEMÉNY / Latsia

3 tojás
25 dkg barnacukor
15 dkg olaj
25 dkg liszt
1 tk szódabikarbóna
2 tk sütőpor
1 tk fahéj
20 dkg durvára darált mogyoró
30 dkg reszelt cukkini


A hozzávalókat a robotgépben összekevertem és sütőpapírral bélelt, kikent tepsibe tettem.
180 fokon kb. 40 perc alatt megsütöttem.
Leöntöttem a Tükörsima csokimázammal, megszórtam 1 ek darált pisztáciával.
Amikor kicsit megszilárdult, felkockáztam. ISTENI.

Latsia:
- csináltam évekkel ezelőtt egy hasonló receptből, de ez a jobb;O)
- 60 dkg cukkinit tettem bele véletlenül, de nem tett rosszat neki:O)
Tükörsima csokimáz / Latsia

20 dkg 70 %-os feketecsokit mikróban 1 perc alatt megolvasztok, és hozzákeverek 8 dkg olvasztott vajat.
Kihűlés után is csodásan ragyog és szépen szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések: