2008. november 24.

BEIJINHO de COCO és BRIGADEIROS







BEIJINHO de COCO és BRIGADEIROS - Brazil szülinapi édességek 

Beijinho de Coco

22 db

1 doboz sűrített tej
3 dkg vaj
10 dkg kókuszreszelék

A sűrített tejet a vajjal együtt egy lábasba tettem és kislángon 10 percig melegítettem, kevergettem de nem forraltam!
Átöntöttem egy tálba és hűlni hagytam.
Vajas kézzel gombócokat formáztam belőle és a kókuszreszelékbe hempergettem.
Eredeti recept ITT.

Latsia:
- sztem ez ízesítés nélkül nem egy nagy szám, sima sűrített tej....de egy kis vaníliával vagy citrommmal-citromhéjjal naggyon finom!

Brigadeiros

22 db

1 doboz sűrített tej
3 dkg vaj
2 ek kakaó
10 dkg csokidara

A sűrített tejet a vajjal és a kakaóval együtt egy lábasba tettem és kislángon 10 percig melegítettem, kevergettem de nem forraltam!
Átöntöttem egy tálba és hűlni hagytam.
Vajas kézzel gombócokat formáztam belőle és a csokidarába hempergettem.
Eredeti recept ITT.

Latsia:
- nagyon fini!

1 megjegyzés:

alchri írta...

Klári,biztosan tetszett a recept amikor beírtad, csak mivel Marion cukrozott sürített tejet ír hozzá és azt én eddig itt nem láttam, illetve nem is kerestem sehol, elfelejtettem a receptedet. Bocsánat.
Most, hogy otthonról hoztam magammal pár tubust, megcsináltam, de nem a Te oldaladról, hanem az eredetiröl, teljesen elfelejtettem, hogy Te ezt csináltad meg novemberben.....

Meg változtattam is az eredeti recepten, tettem egy-egy szem mogyorót a közepébe.

Remélem nincs harag ezért közöttünk??????