2008. november 17.

SPAGETTI KEKSZ



SPAGETTI KEKSZ / Latsia

13 dkg vaj
6 dkg porcukor
1 tojás
19 dkg liszt
1 cs. vaníliapuding
lekvár, porcukor

A puha vajat a cukorral és a tojással krémesre kevertem.
A lisztet és a vaníliapudingot hozzáadva tésztává gyúrtam.
Lisztezett felületen vékonyra nyújtottam és 5 cm-es köröket szúrtam ki belőle, ujjal megnyomtam kicsit a közepét és a méllyedésbe egy kis lekvárt tettem.
A maradék tésztából diónyi golyókat formáztam és a fokhagymaprésen a lekvár közepére nyomtam.
160 fokos légkeveréses sütőben 10-12 perc alatt megsütöttem, majd kihűlés után porcukorral megszórtam.

Latsia:
- nekem még vett elég sok lisztet az alálisztezett szilikonlapról
- nem sütésálló, hanem normál málnalekvárt használtam, de nem folyt le...
- szupergyors keksz akár az ünnepekre is;O)

Nincsenek megjegyzések: