2009. december 24.

FEHÉRCSOKIS DARABKÁK



FEHÉRCSOKIS DARABKÁK
 

Hát ez nagyon finom! Még akkor is, ha hát - tal nem kezdünk mondatot!:-))
Pillanatok alatt készen van, és pillanatok alatt el kell dugni!!!
Különben úgy jártok, mint én, pillanatok alatt 2x kellett csinálnom!:-)))

kb.60 db

8 dkg pirított pekándió
25 dkg fehércsoki - Lindt
1,5 tk reszelt narancshéj
1 ek narancslé
60 ml tejszín
1 ek kukoricaszirup / méz / juharszirup
8 dkg aszalt áfonya vagy cseresznye - a piros szín miatt bármelyik
8 dkg aszalt sárgabarack

Kibéleltem egy 20 x 20-as formát alufóliával.
Az aprítógépbe tettem a csokit, feldaraboltam, hozzátettem a narancshéjat és a levet, összekevertem.
Felforraltam a tejszínt a sziruppal és a csokira öntöttem és addig kevertem, amíg krémes lett.
Átöntöttem egy nagy tálba és hozzáforgattam az áfonyát, a sárgabarackot, és a diót /előzőleg felaprítottam.
Az előkészített fóliával bélelt tálba öntöttem, elsimítottam és kb. 1 órát hagyytam szobahőmérsékleten állni.
Utána kiemeltem és egy vágódeszkán kockákra vágtam.
Hűtőben kell tárolni.

Nincsenek megjegyzések: