2008. szeptember 25.

ÉDES MOGYORÓS-CSOKIS




ÉDES MOGYORÓS-CSOKIS

30 dkg keksz
15 dkg vaj
20 dkg tejcsoki
3,5 dl édes, sűrített tej
15 dkg dió
15 dkg mogyoró

A kekszet finomra daráltam belekevertem az olvasztott vajat, és egy 20 x 30-as tepsi aljába nyomkodtam.
Megszórtam a kisebb darabokra tört csokival, a durvára aprított dióval és egész mogyoróval, majd rácsorgattam a sűrített tejet.
180 fokra előmelegített sütőben kb. 30 perc alatt megsütöttem.
Hűlni hagytam, hidegen szépen szelhető.

Forrás: The Ultimate Cookie Book

Latsia:
- a tepsibe keresztbe tettem egy sütőpapírt is
- 70 %-os étcsokicseppel szórtam meg a kekszalapot
- hihetetlenül egyszerű, de nagyon finom süti

2 megjegyzés:

Ottis írta...

Húú, ez bomba jól néz ki!Nagyon ügyes vagy!Recept mentve!

Latsia írta...

:O) Köszi, hát különösebben nem kell hozzá ügyesség, csak az elrejtéséhez, mert nagyon eteti magát!