2009. október 24.

LAZACSÜLT SOKBABOS SALÁTÁVAL, OLIVÁVAL ÉS GOMBÁVAL






LAZACSÜLT SOKBABOS SALÁTÁVAL, OLIVÁVAL ÉS GOMBÁVAL

Az elmúlt napokban főként roston húsokat ettünk salikkal, egyrészt mert jobban csúsznak ezek mostanában, másrészt pedig mert a minap az osztálytalálkozónkon egy profi sportoló, fittness tréner ült mellettem, aki már a suliban is a topon volt a sportban, és hatott rám a szövege!:-)))
Ja, különben azért az eperparfémat szépen bekanalazta a tányérkámról, ugye Körte?:-)))
Na ezért a következő kajákat Neked ajánlom!

4 vékony szelet lazac

A lazacot sütőpapírral bélelt tepsiben, 200 fokra előmelegített sütőbe tettem 20 percre.
Amikor kész lett, kivettem, és letakarva félretettem.
Közben elkészítettem a salit:

1 marék kisméretű gomba
4-5 gerezd fokhagyma
1 marék paprikával töltöttolívabogyó
csipet kakukkfű


Kevés olajon megpároltam a gombát a fokhagymával, beleforgattam az olivát és az egészet megszórtam kakukkfűvel és a sóval.
Beleforgattam 1 doboz főtt vegyesbabot - /3 féle bab és búza van benne/ és a lazaccal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: