2010. február 18.

LAZAC SÜLTBURGONYA ÁGYON


Hamvazószerdára készült az alábbi finomság....gyakori vendég lesz nálunk ezután!

LAZAC SÜLTBURGONYA ÁGYON

4 főre

5-8 burgonya mérettől függően
2 ek vaj
3 gerezd fokhagyma
5 cm póréhagyma
1 csokor kapor
só, bors
4 szelet lazac
olaj

A burgonyákat meghámoztam, felkarikáztam és a forró vajra dobtam.
Felaprítottam a fokhagymát, a kaprot és a pórét és összekevertem a közben aranyszínűre pirult burgonyával.
Sóztam-borsoztam.
Egy tűzálló tálba öntöttem a burgonyát, letakartam és 15-20 perc alatt 200 fokon készresütöttem.
Közben a lazacot sóztam-borsoztam és mind2 oldalán pár perc alatt serpenyőben megsütöttem.
A készresült burgonyáról levettem a fóliát, rá fektettem a lazacot és salátával tálaltam.

Latsia:
- az eredeti recept a végén együtt süti a lazacot a burgonyával, de kipróbáltam, nem működik, a burgonya kiszárad, a lazac túlpirul....úgyhogy kövessétek csak a fentieket, nagyon fini lesz!:-)

Nincsenek megjegyzések: