2008. május 29.

Ananászos hústorta



Ananászos hústorta 
Sacima-tól

Egy jénait kibélelek baconnal, úgy, hogy végei nyúljanak túl az edény falán.
Erre tarja szeleteket teszek, majd következik a vékonyra szelt csirkemell, amit elvileg, tojásba és sajtba forgatunk.
Én ezt kicsit leegyszerűsítve csinálom, tojásba megforgatom és máris megy a sütőtálba, majd ott reszelek rá sajtot.
Erre ma vékony darabokra vágott, margarinon átsütött ananász került, amit ismét megszórtam reszelt sajttal.
Ezeket addig ismételjük, amíg van alapanyag.
A tetejét lezárjuk a szalonnacsíkok végével és mehet a sütőbe. Mire a bacon szépen megsül, a hús is puha lesz, az ananásztól pedig kellemesebb, és könnyebb.

Latsia:
- fém kenyérformát használtam
- nagyon fontos, hogy a húsok vékonyak legyenek, különben nem sül át
- én 40 dkg csirkemellet + 40 dkg sertéskarajt + 20 dkg bacont + 1 tojást + 20 dkg sajtot használtam
- a karajt és a csirkemellett is sóztam-borsoztam
- az ananászt nem sütöttem előtte, abból 3 kicsike doboz ment bele
- tettem a tetejére pici vajdarabkákat
- amikor kész lett, leöntöttem róla a levet és abban pároltam meg a zöldséget

2 megjegyzés:

Turák Kinga írta...

szted, ez kb. mekkora torta formának felelne meg? kb. 7en leszünk rá...

Latsia írta...

Szia, 25 cm hosszú volt a hosszúkás kenyérforma és olyan 12 cm széles kb... tehát gondolom, ha egy 24-es vagy 22-es kerek formában csinálod, jó lesz.