2010. május 8.

EPERKRÉM

Egy igazán üdítő, finomság, ami pillnatok alatt készen van.
Mi sütihez ettük, de kenyérre kenve, vagy behűtve, vagy akár sütemény tetejére halmozva szintén isteni finom!
Egy reggeli friss kalácsszeletre......?:-)


EPERKRÉM

50 dkg friss eper
4 dl víz
1 dl cukor
2 ek kukoricakeményítő

Az epret a vizzel és a cukorral egy lábosba tesszük és felforraljuk.
Egy kis hidegvízben kikeverjük a keményítőt és hozzáforgatjuk az epres sziruphoz.
Felforraljuk, majd kis tálakba kanalazzuk.
Hidegen is és melegen is egyaránt nagyon finom!

10 megjegyzés:

Ami írta...

Ez valami gyönyörűen néz ki! :)

Latsia írta...

Köszönöm Ami!:-)
És nagyon finom, most kóstoltam behűtve is...hihetetlenül eperízű!:-)

jókaja írta...

Eperkrém, reggeli, friss kalács - hát mi lesz így gömbölyödésre hajlamos vonalainkkal? :-)

Ági, aki főz írta...

Azt hiszem az ilyen reggeli kalácsokért érdemes élni.

Ottis írta...

Ez remek ötlet!Ki is próbálom majd szerintem :-)

egycsipet írta...

Csodás! :)

Bianka írta...

Csodás, jöhet reggelire :)))

Latsia írta...

Jókaja, hát baj...az lesz..nagy baj!:-)
Én pld. hétfőn a futógépen fogok vezekelni érte!:-)

Ági, sztem is:-) Meg azokért, akiknek sütjük;-)

Ottis, örülök, hogy tetszik:-)

Egycsipet, és "csodagyorsan"
elfogyott:-)

Bianka, röptetem!:-)

Szemi írta...

Hú,de fincsi lehet!Egyszerű és nagyszerű.
Recept mentve, köszi!

ekszerlada írta...

Teljesen megvettél!Minden féle epres recept jöhet!Imádooooom!!