2010. július 6.

CSÁSZÁRZSEMLE


Ha ezt a szót beírjuk a Google-ba, rögtön az első helyen Yasmine receptje jön elő.
Én a minap pont ezt tettem és el is készítettem Yasmine CSÁSZÁRZSÖMLE receptjét.
Nagyon nagy sikere volt, olyannyira, hogy pillanatok alatt felfalta a Család és kérte a következő sütést...
Tehát zsömlével akkor meg is volnánk, asszem egy darabig ez lesz a favorit!
Köszönöm Neked és sok puszi érte Yasmine!!!;-)

CSÁSZÁRZSEMLE Yasmine bazárjából
Nem írok receptet, (csak annyit változtattam, hogy tejfölt nem tettem bele, mert pont elfogyott) a címre kattintva már ott is találjátok magatokat az eredetinél, precíz receptleírást és tökéletesen szemléltetett formázást olvashattok-láthattok.

Ja és majd este felteszem mi mivel ettük, az is nagyon finomságos és könnyű nyári étel!:-)




3 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Nagyon szépen köszönöm!! :)
Gyönyörű, kívánatos zsemlék! :)

Bianka írta...

Nagyon szépséges igazi remekmű

Andi/cuki írta...

Szuper! Yasminnak tuti tetszeni fog!:-))Pont most akarom a DNK-dat másra is, mint kenyér használni.
Pl. erre!:-))