2010. szeptember 22.

Egy reggeli kép... avagy Jó reggelt Ciprus!


Merthogy itt nem bántják az emberek a szabadon élő cicákat, hanem etetik, vannak is szép számmal, de ez is hozzátartozik a sziget képéhez.:-)

Alapvetően kutyabarát vagyok... talán nem is kell magyaráznom miért.
Ettől függetlenül minden állatot szeretek, így egy hozzánk járogató cicát is etetni kezdtem...
Ő meg ezekkel a kisgombócokkal hálálta meg:-)
Minden reggel ez a kép fogad, amikor a reggeli kávémmal kiülök a teraszra oviba indulás előtt... ez van:-)

10 megjegyzés:

duende írta...

Gyönyörűűűek! Egyik szebb, mint a másik és cicamama is nagyon szép! :)

Latsia írta...

Szia Duende!:-)
Olyan igazi ciprusi cicák, hosszú fülecskék és lábacskák:-)
Igen, a mamacica mindig olyan jól ápoltnak tűnik,tiszta, mintha benti cica lenne, pedig nem, és nagyon kedves, bújós állat.

Zuzuka írta...

jajj de aranyosak! köszi, ettől mosolygósan indul a napom:)

Zsiri írta...

Édesek :)

Bianka írta...

De gyönyörűek

Ami írta...

Éééééédesek! :)

Padparadsa írta...

Szórakoztató reggeli látkép! :) Nagyon édesek.

trinity írta...

Nálunk mindig van cicus. Nem a lakásban, kertben tartjuk. Imádják a gyerekek is:)))
Nagyon szépek ezek a ciprusi cicusok-én azon csodálkoztam, hogy dél Olaszországban, Szicíliában mennyire mások, mint felénk.....

gondaanyu írta...

Gyönyörűek ! Én szeretem a macskákat.

Lobelin írta...

jajj de kis édesek!:)) főleg amelyik elől ül az első képen:)