2010. december 7.

Meglepetés ajándék:-)


Kaptam a minap egy díjat, anélkül, hogy felhívást eszközöltem volna bárhol is, hogy "szavazzatok rám"....:-)
Mostanáig azon gondolkodtam,  hogyan hálálhatnám meg, ezt az önzetlen kedvességeteket....aztán hopp, megláttam valamit és megvettem:

Egy nagyon aranyos pohárjelölő készletet....jönnek az Ünnepek, Mindenkinél szép számban lesznek vendégek, úgyhogy sztem nagyon praktikus, ráadásul nem csak talpas pohárra tehető!
Téli figurákból áll, tehát szorosan kapcsolódik is a Szeretet Ünnepéhez...
Nos, evvel a kis ajándékkal szeretném megörvendeztetni az egyik állandó Olvasómat!

De van még egy ajándékom, (egy ilyet már kisorsoltam 6 hónapja, de tudom, hogy most is aktuális!) ezt kapja egy másik hűséges Olvasóm,, egy "Spekulatious-keksz" mintázó henger... azt hiszem ennek is örül majd a tulajdonosa, szép kis kekszeket lehet vele gyártani az Ünnepekre, a Szilveszteri bulihoz, vagy akár a mindennapokra....:-)

Ja és a legfontosabb! SEMMIT nem kell TENNI érte!!!
Nem szeretném, hogy szavazzatok rám az Év Blogerre kategóriában ezért, és azt sem, hogy növekedjen a játék által az Olvasóim száma, (örülök Mindenkinek, aki eddig is megtisztelt vele, ne ezért regisztráljon valaki!), se semmilyen szavazásban ne szavazzatok rám ezért, se díjakat nem szeretnék!!!:-)
Egyszerűen csak örülök majd annak, hogy Valaki szintén mosolyogni fog, amikor nála csenget a postás...

18 megjegyzés:

szepyke írta...

Jaj!:)))))))
Lefejeltem a monitort a röhögéstől...:)))))))

Én nem szavazok rád, nem jelentkezem be sehova, időm sincs kommentelni, szóval, abszolút vesztésre állok és különben meg már annyi mindent kaptam tőled csak úgy szeretetből, hogy pirosan ég az arcom... de most nagyon jót röhögtem, és (nem) csak mi tudjuk, hgoy miért.....:)))))))))))))

Gesztenye receptjei írta...

Latsia!

Csak halkan jegyzem meg, hogy én állandó olvasód vagyok :-)))
Ja és nekem már volt részem nagy mosolyban, amikor csengetett a postás:-)))

Ottis írta...

Latsia, nálam is már járt a postás a tőled hozott ajándékkal, három évvel ezelőtt,amiért azóta is hálás vagyok!!

Szemi írta...

Latsia, igazán nagyon kedves vagy, hogy ilyen önzetlenül ajándékozol!
Valaki biztos nagyon fog örülni neki!

Csuda érdekes dolgokat vettél, például ilyen kekszmintázóról még csak nem is hallottam eddig! Hogy mik vannak! :))

Moha írta...

Én meg azon nevetek, hogy magam elé képzeltem Szepyt, amint röhög:)tudjuk, min...

Kata írta...

Latsia, ezt tök jól kitaláltad! ha kommentelni kéne, már lenne itt néhányszor tíz darab...

Gratulálok egyébként, ugye ezt azért lehet?:D

Latsia írta...

Szepyke, én meg attól, ahogy magam előtt látlak!:-) Vigyázz a buksidra!:-))

Bonbon mánia, tudom, és írtam is kis papírra a Neved!:-)

Ottiska, még emlékszel? De aranyos vagy... hogy megy az idő... de mi csak fiatalodunk, ugye?:-))

Szemi, köszi, tudod én azt tanultam, hogy ajándékozni öröm és önzetlenség... ezért is gondoltam, hogy bármikor, amikor azt szeretné tenni, megteszem, minden hátsó gondolat nélkül.
Különben is úgy gondolom, hogy a jó receptek miatt nőjjön a létszám, ne mesterségesen gerjesszük... mert az szánalmas:-)

Moha, igeeeeen!:-)
Látod be is jött!:-)

Kata, köszi, jól látod....
Persze, mindent lehet, csak a lényeg, hogy nem kell... az maradjon meg másnak..:-)

Viki írta...

Én meg a Szepyke röhögésétől "lepöktem" a monitort, s most mehetek ki hálóüngbe, ingbe, gatya nélkül a monitortisztitóért, de ha még tudnátok, hogy mit hozott ki belőlem szepy röhögése ???? húúúúúú hát a "kollégám" is majdnem repült egyet kifele ott a fejem egyik részén :-) na jó abbahagyom, mert mindjárt holnap van és nem fogok tudni elaludni. Szepy ha nem alszom ki magam, jöhetsz értem reggel korán a véradóba :)))))))) Jajjjjj neeeeeee, most már tuti, hogy nem fogok elaludni egy ideig.

mia írta...

Nagyon jó dolokat vettél:) Kár,hogy Mo-on ilyenek még elvétve sincsenek... Na de hátha majd a postás ... ;)

Cakeni írta...

Már rég állandó olvasód vagyok,de amióta nekem is van blogom ,mondhatom naponta benézek.Nem mindennapi recepteket találtam nálad.S az hogy csak "úgy" ajándékozól szerintem nagyszerü.:)

Mjudit írta...

Nagyon kedves vagy Latsia, hogy a szuper receptjeiden kívül még ajándékkal is kényezteted olvasóidat!

Bianka írta...

Nagyon kedves gesztus, igazán jól eső dolog

magnes írta...

Latsia!Nalunk is nagy volt az orom mikor csengetett a postas az ajandekkal.Te aztan tudsz oromet szerezni onzetlenul !Udvozol Agi

Dia írta...

Szép gondolat. És nagyon klassz ajándék!

Lazac írta...

nekem az a legnagyobb ajándék, hogy olvashatom a blogod, köszönöm :):):)

Nimfa írta...

Klassz kis blog:) szeretem a receptjeidet:)

tutora írta...

én egészen biztos, mosolyognék! :)

Teri írta...

Hát, bizony az én mosolyom is a fülemig érne, ha ilyen ajándékot kapnék:)))