2011. július 20.

MÁKOS BÖGRÉS SÜTEMÉNY


Mákimádóknak (mint mondjuk én) kihagyhatatlan, etalon süti.:-))
És persze 1000 éves recept, de mi, akik szeretjük, tudjuk, hogy megérdemel egy posztot a blogunkban, még ha olyan egyszerű is, hogy egy ovis is megsüti!:-))


MÁKOS BÖGRÉS SÜTEMÉNY

1 csésze liszt
1 csésze cukor
1 csésze darált mák
1 tk sütőpor
1 csésze tej
1 tojás
50 ml  olaj

A száraz és a nedves hozzávalókat külön-külön tálban elkeverjük
A 2 tál tartalmát összeforgatjuk.
Sütőpapírral bélelt 20 x 20-as tepsibe öntjük.
170 fok-ra  (légkeverés) előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütjük.
Hűlni hagyjuk és kockákra vágjuk.
Ha azt akarjuk, hogy kicsit ragacsosabb legyen, olyan brownie-s, ne piskóta jellegű (sztem úgy a tuti), akkor 25 percig süssük csak!

6 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon jól néz ki, szeretem én is a mákot! Bögrés sütemény receptjét ismerem de nem a mákkal. Legközelebb kipróbálom.

Bianka írta...

Engem várnak azok a szépséges szeletkék :)))

trollanyu írta...

Mákimádó vagyok én is:) nagyon jó recept, alap szerintem:) Éppen most készitek máktortát:)

Viki írta...

Én egy kivétel vagyok, mert nem szeretem a mákot, de azért ezt a receptet nagyon jól ismerem, s nektek pedig jó étvágyat hozzá :)

Turák Kinga írta...

ilyet szoktunk mi is készíteni, finom, gyors! :) 2 éve átvetítettük torta formára is :)

thia írta...

Én rendszeresen elkészítem ezt a süteményt, és még finomabb lesz, ha jól teledobáljuk magozott meggyekkel. A tepsibe öntöm a tésztát, és azután szoktam rádobálni a meggyeket.
Elkészítettem már ugyanezt dióval is (a bögrés diós nevet kaphatná), úgy is nagyon finom.
Üdv: Thia