2011. július 29.

Utazunk...:-)

Az elmúlt időszakban ritkábban jártam erre (is), merthogy nyaraltunk...
Igen, itt, ahol élünk (Cipruson), itt nyaraltunk is a családdal... ezért aztán a sütés - főzés nem tartozott igazán a napi foglalatosságok közé, amit nem is bántam ebben a hőségben.
Merthogy bizony a 45 fok árnyékban, az gyakran játszik.... és folyamatosan működő klímák ellenére sem vágyik ilyenkor az ember a konyhába.

Inkább a szikrázó napsütés a tengerparton, a tiszta, langyos tengervíz és a délutáni árnyékos (már amennyire az) kertben a hűs medence volt a vonzerő az elmúlt hetekben. Kibírható volt.:-)

De most, most aztán jön az utazás.... hová? Hát persze, hogy Magyarországra!:-) Hiába na, szeretek hazamenni, több okból is!:-)
Jó találkozni a barátnőkkel, ismerősökkel, jó újralátni a szeretett rokonokat, jó programokat lehet összeállítani a Kislányomnak, jó jókat enni, a magyar ízekből és persze úgy ahogy van, jó az egész!!!
Az idén már többet nem megyek Magyarországra asszem (ez az 5. utam!), úgyhogy most igazán ki kell majd használni minden pillanatot!:-)

Tehát ha valaki erre jár a jövő héten, ne itt keressen, hanem Budapesten!:-)

Nemsokára indulunk innen ...

ide... :-) Ez a látvány nyílik a szemünk elé a szállodából... kell ennél több?

E73 bioarcapolas blog írta...

Az a tengerpartos kép isteni! Érzem a tenger illatát, a puha meleg homokot és még a hullámok zörejét is:)
Kellemes nyaralást !

Nina írta...

Beautiful, have a good time!

Blogkonyha írta...

Érezd jól magad Itthon! Téged is, mint Trollanyut, szívesen látlak Érden egy kávéra! De Pesten is találkozhatunk!

Hunszil írta...

De jó ! Mi menekülünk itthonról, valaki meg ide jön pihenni :)))
Gyönyörködjetek ebben a nem mindennapi városban és érezzétek magatokat jól !:)

Kata írta...

Jó utat nektek!

(akartam neked írni, de mindig elmarad... ígérem, majd bepótolom:))

Ami írta...

:)))
Jó pihenést "otthon"! :)

Viki írta...

Ott fogok ülni az Erzsébet híd budapesti hídfőjénél és integetni fogok Nektek :) Csak ezért fogok 200 km-t utazni :) Aztán rohanok tovább, hogy a homokfeliratot el ne fújja a meleg levegő :)
Jó pihenést és jó szórakozást.

Unknown írta...

Nagyon jó utat és nagyon jó pihenést kívánok nektek itthon ! :-)
sok puszi: Fünfi

Éva írta...

Nagyon jó utat és jó pihenést! Esőkabátot hozzatok mert sokat esik mostanában itt!

Unknown írta...

Jó utat! Azért meleg ruhát csomagoljatok, itt ugyanis kb. 15 fok van árnyékban, és egy hete minden nap esik az eső! Örülnék most egy kis melegnek! Napok óta hosszú nadrágban és hosszú ujjúban járok. :(((

Sturo írta...

Érezzétek jól magatokat, hogy aztán újult erővel tudj nekünk szépeket, finomakat mutatni! Jó nyaralást!
Jutka

Bianka írta...

Gyönyörű a tengerparti kép és a Pesti is szép. Itt nagyon hideg van, remélem hozzátok magatokkal a jó időt

Iza írta...

Jó nyaralást Magyarországon!:)

Biró Anikó írta...

Jó utat és kellemes időtöltést Magyarországon..:) Nemsokára a párommal mi is oda látogatunk...egy kedves hely számomra..:)

Száva írta...

Tényleg készüljetek meleg ruhával :)
Budapest gyönyörű, egy igazi ékszeres doboz... egyszer kijelentettem, hogy akkor lőjjenek ki, ha érzéketlen tudok maradni rá ;)

Turák Kinga írta...

üdv majd itthon! Egy kis meleget hozhatnátok! Némi házi szalonna még lapul a padláson, ha esetleg kirándulnátok és még az északnyugati határvidék fele is eljutnátok! :)

Anazar írta...

Érezzétek jól magatokat!

Kati írta...

Szép nyaralást, jó pihenést, ha majd hazatérsz, lenne egy kérésem hozzád, egy romániai, marosvásárhelyi kislánynak kellene egy képeslapot küldened, hogy megnyerhesse a Román Posta által meghirdetett versenyt. Ciprusról eddig még nem kapott képeslapot, ezért gondoltam rád. A versenyről nálam olvashatsz többet, a kislány cimét is ott megtalálod:http://makacskakonyhaja.blogspot.com/2011/08/ismet-visszajelzes-zsuzsa-kepeslapjai.html