2008. november 28.

ADVENTI CSOKIS-DIÓS CSÓK


ADVENTI CSOKIS-DIÓS CSÓK
2 nagy tojás fehérjéje

12 dkg kristálycukor

12 dkg pekándió darabolva

15 dkg feketecsoki - 70 %-os darabolva

1 tk vanília aroma


Melegítsd elő a sütőt 180 fokra.

Verd habbá a tojásfehérjéket egy csipet sóval.

Add hozzá a cukrot és verd tovább, amíg egy fényes kemény habot kapsz.

Forgasd bele a csokit, a diót és a vaníliát.

Egy fóliával bélet tepsire kanállal rakj halmokat belőlük.

Told a tepsit a sütőbe és azonnal kapcsold ki!

Szárítsd 3 órát, vagy egy éjszakát, vagy amíg a sütőd kihűl.


Latsia:

- sima diót és pisztáciát daraboltam bele, mert az volt itthon

- csokicseppet használtam

- kekszsütő tepsiben sütöttem, amit a biztonság kedvéért kiolajoztam, mert féltem, hogy nehezen jönnek majd ki belőle....így is lett, baromi nehéz volt kiszedni őket, úgyhogy legközelebb maradok a sütőpapírral bélelt tepsinél és megvárom, amíg teljesen kihűlnek, mert most nem bírtam kivárni:O))

Nincsenek megjegyzések: