2009. augusztus 1.

MÁLNÁM


MÁLNÁM

Igen, így csupa nagybetűvel!:O))
Azért, mert annyira örülök neki, mert én ültettem / na jó a férjem:O), de én vettem! /és nagyon izgultam, hogy vajon terem-e majd itt nekem a kis előkertben ezen az esős vidéken?
És igen, már az első évben termett, de nem voltam a közelben, és a második érésről is lemaradtam, de most!
Most aztán lelegeljük frissen!
Lehet, hogy nem olyan szép és hibátlan, mint a piaci, de teljesen bio, semmi vegyszert nem kapott.

Ja, és majdnem megint lemaradtunk róla, ugyanis a minap hajnalban bejött egy hatalmas jávorszarvas és evett belőle!!!!:O)
Nem, nem álmodtam, errefelé itt az erdő mellett nem ez az első eset, hogy a házak közé sétálnak falatozni:O)

2 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Nem is tudtam, hogy jávorszarvas arrafelé is van :) Nem mindennapi élmény lehetett :))

Latsia írta...

Van biz'a, nagy fazonok!:O)))