2009. augusztus 4.

NARANCSOS MÁKOS KEKSZ


NARANCSOS MÁKOS KEKSZ / Latsia

Azt már tudom egy ideje, hogy sütiben nagyon finom a narancs-mák kettős.
Most megsütöttem ezt kekszben is...stimmel itt is!:O)))
Csak sajnos már alig van belőle, pedig gondoltam jó lesz egy hétre a reggeli kávéhoz...hát vagy nem iszunk kávét 2 nap múlva, vagy sütök még:O))
Az eredeti receptet itt találtam.

2/3 csésze cukor
1/2 csésze puha vaj
1 tojás
1 tk reszelt narancshéj
1 1/4 csésze liszt
1/2 tk szódabikarbóna
1 csipet só
1 ek mák

Habosra kevertem a vajat a cukorral.
Hozzáforgattam a tojást és a a narancshéjat.
Egy másik tálben összekevertem a lisztet a szódabikarbónával, a sóval és a mákkal.
Összeöntöttem a 2 tál tartalmát és jól átkevertem.
Teáskanálnyi kupacokat raktam sütőpapírral bélelt tepsikre és 175 fokra előmelegített sütőben 10 perc alatt kisütöttem őket.

Latsia:
- nekem 24 nagyobb keksz lett
- 1 gáztepsire csak 12-t szabad tenni, mert lapulnak rendesen!:O)

2 megjegyzés:

Kata írta...

Ez valami mennyei finom!!!!! Épp most sült meg, és nem bírom abba hagyni az evést :)))))))))))

Latsia írta...

:O)))) Nálunk is már sült azóta még 1 adag:O))
Egészségedre, örülök, hogy ízlik!