2010. február 18.

MEGÉRKEZTÜNK A HIDEGBE...:-)


Lemaradásaimat szeretném mostantól pótolni, ígérem Mindenkinek válaszolok még ma!:-)
Az elmúlt hét kicsit zűrös volt, a ciprusi jóidőből Budapestre utaztunk 3 napra, ahol rögtön egy kis havat kaptunk az arcunkba, de kellett az átmenet, mert vasárnap már Göteborgban landoltunk ahol aztán igazi tél fogadott!:-))

Hála Istennek, mert nekem az idén nagyon hiányzott a hó, hát most aztán bőségesen van belőle!:-)
Hétfőn hatalmas szánkózást is csaptunk az újonnan beszerzett téli cuccokban, nagyon élveztük, csodaszép a környék!
De sajnos a városban sikerült bekapnia a kislányomnak egy kis vírust, amitől aztán hirtelen nagyon komolyan belázasodott, így máig szünetelt a hógolyózás...többek között.
De ma már minden ok, úgyhogy hamár Torkos Csütörtök is van, legyártottam 2 édességet is, nagyon finik lettek, bár a főkóstoló még nem ért haza...de azért higgyetek nekem is:-))
Készült még a napokban egy Valentin napi édesség is, hétfőn sali, mert Zöld hétfő volt a görögöknél, amikor nincs húsétel az asztalon, aztán Húshagyó kedden egy finom Sült karaj, Hamvazószerdán meg Lazacot sütöttem, merthogy halat azért szabad....
Ma pedig, Torkos csütörtökön édességeket készítettem és elé csak egy kis levest, biztos ami biztos...
Na most akkor majd egyesével felpakolom őket és aztán futok egy kört, mi készült kedves Ismerőseimnél, amíg "net-elvonón" voltam;-)

Nincsenek megjegyzések: