2008. május 29.

PÜSPÖKKENYÉR TOJÁSFEHÉRJÉBŐL




PÜSPÖKKENYÉR TOJÁSFEHÉRJÉBŐL . Mikkotól

6-7 tojás habja
10 dkg dió összevágva
10 dkg étcsoki aprítva
5 dkg mazsola
10 dkg cukrozott gyümölcs
8 dkg liszt
12 dkg porcukor
4 dkg olvasztott vaj

Az összevágott hozzávalókat liszttel és porcukorral összekeverjük, a habhoz adjuk.
Legvégén az olvasztott vajat.
Kivajazott, lisztezett püspökkenyér formába öntjük.
20-25 percig sütjük 180 fokon. Tűpróba!

Latsia:
- nálunk ez a befutó püspökkenyér!
- nem vertem túl keményre a tojásfehérjét és így még finomabb lett
- csokicseppeket tettem bele és a cukrozott gyümölcsnek aszalt fügét és datolyát, meg egy kis kandírozott színes cserkót, de összesen a gyümölcs 15 dkg biztos lett
- légkeveréssel sütöttem 160 fokon és tűpróba
- csokival vontam be és nagyon-nagyon finom süti
- legutóbb szilikonos kuglófformában sütöttem, ehhez a sütihez ki kell kenni-lisztezni!

Nincsenek megjegyzések: